Snelle levering
Veilige betaling
Klantenservice ma-vr / 9u-16:30 : 0495 526 502
Spaarbonus 2,5% - 10%

Inhoud

Retourprocedure

    ZumoShop.nl by Uniq official Zumo dealer

    Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop bij UniQ Kleding. Voldoet het artikel toch niet helemaal aan je verwachtingen? Dan kan je het artikel met de originele labels binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Het retour zenden van de door jou bestelde artikelen kun je zonder opgaaf van reden doen. Je mag het artikel natuurlijk passen, maar als het artikel al gedragen of beschadigd is dan is retourneren helaas niet meer mogelijk.

    Lees de retourvoorwaarden alvorens over te gaan tot retourzending.


    Hoe gaat retourneren in zijn werk?

    1. Download hier het retourformulier
    2. Vul het retourformulier in en voeg dit bij je retourzending.
    3. Zorg dat je alle artikelen goed verpakt zodat de producten niet beschadigen tijdens de verzending. Je kunt eventueel de oorspronkelijke UniQ verpakking gebruiken.
    4. Verstuur je retourzending naar het volgende adres:
      UniQ Kleding.nl
      T.a.v: Retourzending
      Lindanusstraat 12,
      6031 EA Nederweert, (Limburg)


    Veelgestelde vragen

    Wat zijn de kosten van het retourneren?
    Het terugsturen van artikelen is altijd voor je eigen rekening. Wil je graag een andere maat ontvangen, dan nemen wij de verzendkosten van de nieuwe bestelling voor onze rekening. Je hoeft dus niet nogmaals €3,95 te betalen als je je artikelen wilt ruilen voor een andere maat. 

    Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
    Zodra de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, ontvang je een email. Vervolgens duurt het ongeveer 9 werkdagen voordat het geld terug op je rekening wordt gestort.

    Ik heb gekozen voor achteraf betalen en ik heb al een rekening gekregen van Billink. Ik heb echter (een deel van) mijn bestelling geretourneerd. Wat nu?
    Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, zullen wij dit doorgeven aan Billink. De factuur zal vervolgens worden aangepast. Hier krijg je bericht van via email.

    Kan ik mijn retourzending afgeven op het retour adres?
    Ja dat kan. Echter bevindt het magazijn zich niet op het retour adres. Het is dus niet mogelijk om kleding ter plekke te passen of meteen om te ruilen voor een andere maat.

    Hebben jullie een fysieke winkel?
    Nee, wij zijn alleen een webshop.